Διακρατική Συνάντηση
Learning training activity in Komotini Greece
To ΚΠΕ Μαρώνειας, σε συνδιοργάνωση με την Περιφερειακή Διεύθυνση Α’/θμιας και Β’/θμιας Εκπ/σης Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, διοργάνωσε πενταήμερη διακρατική συνάντηση στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus plusμε τίτλο: «School with out walls». Το πρόγραμμα είχε ως κύριο αντικείμενο την ανταλλαγή καλών πρακτικών, στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση των μαθητών και εκπαιδευτικών, ως χρήσιμου εργαλείου στη μαθησιακή διαδικασία για την πρόληψη της σχολικής διαρροής. Πρόκειται για την δεύτερη διακρατική συνάντηση, με τη συμμετοχή 50 εκπαιδευτικών και μαθητών από 4 χώρες εταίρους του προγράμματος (Ελλάδα-Πολωνία-Ρουμανία-Τουρκία).Το ΚΠΕ Μαρώνειας, μέσα από ειδικές δράσεις Περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης, όπως πεζοπορία σε αστικά, μυθολογικά και ορειβατικά μονοπάτια στην αρχαία Ισμάρα, orien teering στον οικισμό της Μαρώνειας, υπαίθριες δραστηριότητες στο Υγροτοπικό πάρκο ΑΜΑΘ, προγράμματα μουσειακής αγωγής στο αρχαίο θέατρο κ.ά, συνέβαλε στο να κινητοποιήσει περιβαλλοντικά τους εκπροσώπους των φιλοξενούμενων χωρών, θέτοντας συγχρόνως στη διάθεσή τους εργαλεία αειφορικής εκπαίδευσης. Η Υπεύθυνη του Erasmus plus για το ΚΠΕ Μαρώνειας Έφη Δούπα, HΑν. Υπεύθυνη Κα η Δάφνη Κυνδελέρου, και ο Νίκος Σαζακλίδης, μέλος της Παιδαγωγικής Ομάδας, εύχονται καλή αντάμωση στην επόμενη διακρατική συνάντηση που θα πραγματοποιηθεί στην Τραπεζούντα.
Δείτε το πρόγραμμα της συνάντησης πατώντας ΕΔΩ
TRANSNATIONAL MEETING IN KOMOTINI GREECE
Στις 5 και 6 Δεκεμβρίου 2017 πραγματοποιήθηκε στην Κομοτηνή, η 3η διακρατική συνάντηση των υπευθύνων υλοποίησης του Ευρωπαϊκού σχεδίου “School Without Walls”. Οι εργασίες της συνάντησης υλοποιήθηκαν στον χώρο της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, η οποία ήταν ο φορέας υποδοχής και οργάνωσης της συνάντησης.
Σκοπός της τρίτης διακρατικής συνάντησης του έργου ήταν η επισκόπηση και η αξιολόγηση των δράσεων που έχουν υλοποιηθεί στο πλαίσιο του προγράμματος από τους τοπικούς φορείς των συμμετεχόντων χωρών και ο σχεδιασμός και συντονισμός των επόμενων συναντήσεων και εργασιών.
Η ατζέντα της συνάντησης περιείχε:
1η μέρα/05-12-2017
- Καλωσόρισμα και παρουσίαση των βασικών σημείων της συνάντησης
- Ανατροφοδότηση και αξιολόγηση των δράσεων που έχουν υλοποιήσει οι τοπικοί φορείς των χωρών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα (Τουρκία – Ελλάδα – Πολωνία – Ρουμανία).
- Ανατροφοδότηση και αξιολόγηση των σχεδίων μαθήματος και του καινοτόμου εργαλείου «Tool Κit».
- Δημιουργία και χρησιμότητα της επίσημης ιστοσελίδας του έργου.
- Ανατροφοδότηση και αξιολόγηση των «Καλών Πρακτικών»
- Θέματα διάχυσης και δημοσιοποίησης του έργου
- Παρουσίαση των κριτηρίων για την ποιοτική αξιολόγηση του σχεδίου
- Συντονισμός και ενημέρωση των διαδικασιών διαχείρισης του σχεδίου επίλυση τυχόν προβλημάτων που έχουν προκύψει κατά την υλοποίηση τους.
- Συζήτηση για την οικονομική διαχείριση του έργου.
- Πολιτιστική επίσκεψη στον Μορφωτικό Όμιλο Κομοτηνής, καλωσόρισμα των εταίρων του προγράμματος με παραδοσιακά εδέσματα της Ροδόπης και συμμετοχή τους στο μάθημα εκμάθησης ελληνικών παραδοσιακών χορών.
2η μέρα/06-12-2017
- Ξενάγηση στο λαογραφικό μουσείο της Κομοτηνής
- Συμμετοχή σε διαδραστικές δραστηριότητες: «Ας παρασκευάσουμε μαζί παραδοσιακό φαγητό της Θράκης».
- Υποβολή ερωτημάτων, προτάσεων και αξιολόγηση της συνάντησης.
- Τελετή απονομής πιστοποιητικών του προγράμματος.
- Ξενάγηση στην Κομοτηνή
Τελική διακρατική συνάντηση του SWW στο Zywiec, της Πολωνίας
Στις 24, 25 και 26 Ιουλίου 2018 πραγματοποιήθηκε στο Zywiecτης Πολωνίας, η 4η διακρατική συνάντηση των υπευθύνων υλοποίησης του Ευρωπαϊκού σχεδίου “School Without Walls”, με οικοδεσπότη οργανισμό τον Δήμο του Zywiec, τον οποίο ευχαριστούμε για την υπέροχη φιλοξενία που μας προσέφερε.
Σκοπός της τελευταίας διακρατικής συνάντησης του έργου ήταν η επισκόπηση και η αξιολόγηση των δράσεων που έχουν υλοποιηθεί από τους βασικούς φορείς των εταίρων και τους τοπικούς φορείς των συμμετεχόντων χωρών, καθώς και ο σχεδιασμός και συντονισμός των εργασιών που υπολείπονται έως το τέλος του προγράμματος.